2011年3月16日

當年讀設計 之 1



今天工作上有點挫折,忽然想起當年讀設計的點點滴滴。

是的,或許你不知道我的真實身份,
我既不是私影模特,也不是化妝師,我是香港設計師。

從小我已經立下做Design的宏願,
才三年級,我求媽媽讓我上畫班,當班中的同伴仍畫著美少女戰士,
我已經畫緊TVB周刊封面個郭可盈。



你可能會話我懶叻,
但係我又真係幾叻。

會考畫完30分鐘即刻停手等離場,結果Art得到A級成績,
於SPACE讀設計亦多次獲得A+成績,
畢業後順利找到安穩而有發揮的工作,至今,4年了。

不知道何時才離開這一行,
每次達不到老闆或客人要求,都很泄氣。

點睇設計呢行?
我又唔覺得已死,只不過圈子小,目光淺,接受能力低,
但本地不乏人才,有志投身此行業的話,不要懷疑,請盡力嘗試啦!

下次想抽時間再談談這一行的運作,
讓打算入行或選科的你個有概念,等我。
***

16 則留言:

  1. 抵你認叻~!
    自問設計天份麻麻, 只識o係msn畫畫 XD

    回覆刪除
  2. 真係叻呀你,我就完全唔係呢方面0既料子

    回覆刪除
  3. 呢瓣野ok架!
    不過人人都有值得自豪既長處,呢個就係我既強項喇,
    大家都總有一樣,幾好丫

    回覆刪除
  4. 你堅叻ar!!我Art會考得個D...原來以為家下做到下叫design但而家做做下變左做文員...心已灰!

    回覆刪除
  5. 好多好多同學都係啦...
    香港比較特別,你多技能就注定要一人分飾幾角,
    不過design呢項既proportion又一定係最少!haha

    回覆刪除
  6. 你真係叻的...
    我自問冇天份..只識畫火柴人

    回覆刪除
  7. 一直衰格地覺得 DESIGN好講天份 好不公平
    不過你地有你地既努力。

    公喜你活用到天比你既天份

    我真係要搵搵....=0=" (除左洗錢既天份)

    回覆刪除
  8. 除了在blog界努力發光發亮...在design界都要加油...
    我有兩個好友都在design界努力中...所以我明白你說的...^^

    回覆刪除
  9. 細細個已經知道自己想做咩真係好!
    有左目標真係會有動力d!
    我到宜家都仲未知自己想做乜~~

    回覆刪除
  10. 期待你下一篇關於設計的交呢:D

    回覆刪除
  11. 我都冇天份畫畫, 一d creative sense都冇, 初中art功課有A, 只係有心機做手工得黎。

    回覆刪除
  12. 好想知多D DESIGN界的事!

    回覆刪除
  13. sketch很利落,看得出是有好的畫畫底子呢!在廣告界很多人都是畫火柴人的哈哈。

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...