2012年7月28日

「織」「時」穿搭


Toy Watch是我讀書時Wish list中的夢寐item,
到現在還清楚記得,第一次在雜誌上看到她的報導時那份心動。

那年,應該是2007年。

Toy Watch之所以走紅,絕對要講她的Hero watch「假膠撈」,
擅長模仿的Toy Watch,當年推出了玩味十足的膠版勞力士,
火速受到國際關注,加上定價合理,輕易成為年輕一輩追棒對象。


雖說價錢合理,不過都要千多元,
當年只得D-Mop有售,
加上千幾買隻膠表,阿媽當然唔俾買!

唯有等到2012年的今天,有毛有翼,自己買。


之不過今次唔揀膠表,要織帶。

ToyWatch 於今年夏天推出向法國電影女星碧姬.芭杜 (Brigitte Bardot)
致敬腕表系列 ─  St. Tropez,
表帶採用彈性布料編織而成,每款皆配撘同色系handmade 流蘇布鏈,
方便配襯summer total look。

我很少配長頸鏈,請了妹妹代勞。




夏天主題,所以顏色設計鮮豔奪目,
從檸檬黃、shocking pink、螢光綠、軍綠、
彩藍、鮮橙、迷人紫以至易襯寶藍及穩重黑色,襯衫一流,
我自己選擇了一鮮一沉,橙色加Navy Blue,
相信咩衫都襯到架喇。




St. Tropez 與其他ToyWatch 系列腕表一樣著重每項細節,
錶帶採用彈性布料編織而成質地柔軟舒適並以奪目顏色吸引一眾潮流好”色”之徒,
其彈性設計令不同手腕Size人士都可以輕鬆戴上,
而且不會吸/焗汗,放心晒,我最怕表帶一陣汗味。



我品味觸覺認真一般,不過遵守基本Fashion rules,
就會不知不覺襯得一身似樣裝束。

例如我至愛的求其一身黑身,
記得要加一件Highlight item,
而那件Highlight,咪就係鮮橙味Toy Watch囉!


嚟多個Look,軍褸撞少女碎花,
事關經已嘭嘭聲,其他item最緊要「帥氣」(很內地...)
顏色就不用太搶喇,踏實寶藍just right,
嗯,很滿意這身打扮,我是天才。


呢個世界,最緊要夠Chok,就Nothing is impossible架喇。
***







1 則留言:

  1. 大佬B, 琴日終於搵到你本書買左 :-)
    今日開始6點後不食,成晚就係屋企行黎行去, 真係他媽的哥池, 聽朝一定要食個夠!
    好中意你性格, 加油啊, 拍多啲好片, 繼續出書, 支持:-)

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...