2012年8月17日

唔多似的益若翼仿妝 Tsubasa Inspired Makeup 益若つばさ


太多無打文,實在懶到出汁,
Upload了N個YouTube Video後,
我發現,拍片有時比打文章更容易。

成功感也更大!
(看這裡水靜河飛的....)

今次打文,其實有陰謀的,
事關我終於發現自己極少PR找上門的原因!

肯定係我無打blog所以網路上很難search到有關我的東西啊!!!

我內心深深處是極需要得到別人賞識的 :P :P
所以就試試再打blog,吸引更多人去看我的心血。

You Tube 益若翼 唔多似的仿妝 Tsubasa Inspired Makeup 益若つばさ


重點其實只有幾個:
1)眼部
要有前短後長的長長睫毛
另外眼線也不能太粗


不過我做了植睫毛,所以眼線部份未能百分百跟著做,
只好做到這個程度了,
而眼頭也因為自己眼型所限所以畫得很貪心,
大家可以按自己的喜好去做!

2)胭脂


要很紅很紅很紅!
尤其經過相機過濾,
顏色又大打折扣,
要粉紅一點才像她。

3)最後是唇妝,因為我今次主力會試用Anna Sui新品的原故,
所以沒有用小翼的Dolly Wink / Candy Doll系列,
自然跟她本人有出入,
事緣Anna Sui的PR小姐早前送來Anna Sui的眼影、唇膏,
全部都非常吸引!
尤其是自選的眼影組合,
我刻意選了米白、黑藍、粉紅,
可以一盒完成彩妝,非常方便!
從前我不喜歡Anna Sui的眼影,因為質素一般,又飛粉,
今次PR小姐強烈推介,就試了,質地是幼細有水性、濕潤的!
持久度、上色度都有明顯改進,
而唇膏剛非常glossy,你話唔似咩?
我覺得個色其實近磅的。




 想再似d?可以用Photoshop,
加深色胭脂、整個下垂眼、再染金個頭!



扮靚邊有分技巧同對錯,
自己鍾意都唔得,做人邊過癮呀。


我很醜,可是我很溫柔。
***




1 則留言:

  1. 大家都將小翼停留左喺以前好誇張既樣, 但係你第一次個妝係比較接近佢依家個樣
    我都比較鐘意你第一個樣, 小翼依家個樣都比較容易接受
    其實你都算似架啦
    只係認為你用假睫毛用返佢設計嗰款會啱啲囉

    回覆刪除

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...